O mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, śląskie, Poland
Fotografie to wyjątkowy sposób na pokazanie ŚWIATA widzianego swoimi oczami INNYM... Mój Świat wygląda tak... Pstrykam amatorsko... ale z pełnym zamiłowaniem tematu... i bez Photoshopa... Zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa - nie kradnij ich. KONTAKT: sadangelfoto@gmail.com

poniedziałek, 2 lipca 2012

Słowem wstępu...

Witam tych, którzy zechcą dzielić ze mną swój cenny czas...
którzy tak samo jak ja, uwielbiają fotografię.

Blog ten będzie tylko i wyłącznie miejscem,
gdzie będę dzielić się z Wami widokami spotkanymi
na mojej drodze...

Minimum tekstu, maksimum zdjęć...

Będą tu sesje tematyczne, zdjęcia cyknięte przypadkiem,
będą fotograficzne wspomnienia a także podróże w czasie,
sięgniemy do przedwojennych gazet... zobaczycie
jak wtedy wyglądały zdjęcia... będzie na co popatrzeć.

Serdecznie zapraszam
Angel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz