O mnie

Moje zdjęcie
Częstochowa, śląskie, Poland
Fotografie to wyjątkowy sposób na pokazanie ŚWIATA widzianego swoimi oczami INNYM... Mój Świat wygląda tak... Pstrykam amatorsko... ale z pełnym zamiłowaniem tematu... i bez Photoshopa... Zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa - nie kradnij ich. KONTAKT: sadangelfoto@gmail.com

wtorek, 21 sierpnia 2012

Forgotten Princess

Witam wieczorową porą :)

Dziś zdjęcia z sesji, której w zasadzie być nie miało.
Już miałam wyjeżdżać z Przemyśla kiedy nagle w ostatniej chwili
zapadła decyzja, że jeszcze kilka dni...
I w tym momencie odezwała się Paulina, która wyraziła chęć na zrobienie czegoś...

W głowie miałam inny plan ale plany lubią się zmieniać,
czasem zaskakując nawet mnie samą...

Powstała więc postać lekko nadszarpnięta zębem Czasu,
ale o urodzie tak wielkiej, że nawet Czas bije jej pokłony...

Znów osobisty wątek... sukienka, którą nosi Paulina
to jeden z moich pierwszych zakupów za pierwsze zarobione pieniążki,
całe wieki temu, na szkolnych praktykach... w sklepie indyjskim,
którego też już dawno nie ma... :)
Ale sami przyznajcie... ostatni występ całkiem udany ;)

Max Models -  cirquee











Moje ulubione
Bardzo młoda, zdolna, elokwentna i ambitna dziewczyna.
Pracować z takimi ludźmi to ogromna przyjemność.

Kolorowych snów...
Angel

10 komentarzy:

  1. Piękna modelka! Przypomina mi Frances Bean Cobain.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty masz jednak talent do wynajdywania takich perełek do modelowania. Sesja wyszła wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) COŚ ciekawego w spojrzeniu musi być :)

      Usuń
  3. portfolio zrób sobie i marsz do jakieś agencji!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Wszędzie można znaleźć przesłodzone fotki, a u Ciebie jest klimat, jest klimat horrorystyczny, właśnie taki jaki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, to akurat rozumiem!
    Super.
    Ale bez koloru :D
    Nie pasuje, psuje efekt na koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ale chociaż jedno kolorowe dałam bo mi się tu strasznie jej włosy podobają :)

      Usuń